شرکت های طراحی سایت
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با پیشرفت فناوری و فضای مجازی اینترنت ، داشتن وب سایت ضرورتی برای هر پیشه یا هر فرد به حساب می آید. برای برطرف کردن این نیاز کمپانی های طراحی سایت زیادی مشغول به کار و جنبش هستند. از سوی دیگر بسیاری از افرادی که با طراحی سایت آشنا هستند هم اقدام به طراحی وب سایت برای شرکت ها و سازمان ها کرده اند. کارفرمایان برای برگزیدن بهترین شرکت طراحی سایت با مشکلاتی مواجه هستند؛ چون اکثر آنها دانش زیادی برای تشخیص طراح سایت خوب یا بد ندارند. در این متن می خواهیم توضیحاتی راستین و روشن ارائه دهیم الی کارفرمایان قبل از آغاز به طراحی سایت برگزیدن مناسبی داشته باشند.

https://avashtech.com/website-design-in-shiraz/
شرکت طراحی سایت یا فرد طراح سایت؟
اکثر کارفرمایان وقتی میخواهند طراحی سایت سپریدن دهند به این دو عازم میرسند و این سؤال را از خودمیپرسند: آیا یک فرد طراح سایت میتواند کل مایحتاج را جوابگو باشد یا یک کمپانی طراحی سایت؟
برای پاسخ دادن به این سؤال باید تمام انتظاراتی را که یک کارفرما از طراح سایت دارد رسیدگی کرد . مانند: خرج طراحی سایت ،سرعت انجام کار، کیفیت طراحی سایت،خدمات حمایت طراحی سایت ، بروزرسانی سایت، سفارشات جدید کارفرما و . . .

هزینه طراحی سایت
در طراحی سایت هایی که توسط فرد سپریدن میشود ، خرج ها زیر تر است .
زیرا :
1- تمام مراحل توسط یک فرد سپریدن میشود.
2-لازم نیست که برای اتمام شغل محیط خاصی داشته باشد و در منزل هم میتواند این کار را انجام دهد.
3- خدمات پشتیبانی و بروز رسانی انجام نمی شود.
در طراحی سایت هایی که بدست شرکت طراحی سایت webfx سپریدن میشود ، هزینه ها به نسبت فرد بالاتر است. زیرا :
1- تمام مراحل بدست متخصص مربوط به خویش اتمام میشود و یک کار تیمی به حساب می آید.
2- داشتن دفتر و محل کاری مناسب که افراد مشغول به شغل باشند و بتوان در محل شرکت با کارفرمایان دیدار کرد، هزینه اکثریت دارد.
3 - به خاطر عقد قرارداد رسمی، خدمات حمایت به صورت کامل انجام میشود.

جدول قیمت طراحی سایت
سرعت و کیفیت انجام شغل :
در طراحی سایت های کوچک تر، سرعت انجام htmlpro کار توسط فرد نسبتاً اغلب است، چون همه مراحل بدست خودش انجام میشود، پروژه ها را به چهره تکی انجام میدهد و لازم به سپریدن دادن پروژه ها به صورت موازی نیست.
در طراحی پروژه های بزرگ، سرعت سپریدن کار در شرکت های طراحی سایت به مراتب بیشتر است، چون مراحل به چهره موازی و توسط تیم طراحی سایت توسط متخصص هر تقدیر اتمام میشود و موعد زیادی برای رفع ایراد پروژه لازم نیست.
اما موضوع مهم تر و بنیادی تر در طراحی سایت ، کیفیت سپریدن شغل است که با پروا به تخصصی تر شدن طراحی سایت لازم است تمام مراحل توسط متخصصین مربوطه اجرا و پیاده سازی شود و هر مرحله با وارسی و تأیید نهایی تیم فنی و کارفرما به سرانجام برسد. بعد برای سپریدن هر پروژه ای منطقی تر است که به کمپانی طراحی سایت مراجعه نمایید.

طراحی سایت شرکتی
پشتیبانی طراحی سایت :
بعد از اتمام طراحی سایت دشواری ها احتمالی پیش خواهد آمد که سایت احتیاج به حمایت خواهد داشت. در حالتی که یک فرد سایت را طراحی میکند به خاطر رسمی نبودن قرارداد یا مقاوم نبودن شرایط کاری فرد، پشتیبانی سایت عمدتاً با مشکل روبرو میشود. حد این موضوع را از خیلی ها شنیدید یا چه بسا برای خودتان پیش آمده که فرد طراح سایت به کشور سایر کوچ کرده یا سایر پیشه طراحی سایت اتمام نمی دهد یا اصلاً فرد طراح سایت در دسترس نیست و امکان پاسخگویی ندارد. نداشتن خدمات حمایت پسندیده مایه میشود رفته رفته سایت طراحی شده از کارکرد بیرون شود و استفاده لازم را نداشته باشد.
پشتیبانی طراحی سایت یک عامل مهم برای نیرومند بودن کمپانی طراحی سایت است. این باره زیاد خطرناک را جدی بگیرید .
بروز رسانی سایت :
عمدتاً در سایت هایی که بدست فرد طراحی می شود، پس از سپریدن طراحی بروزرسانی سپریدن نخواهد شد و سایت به صورت پکیجی فروخته شده و خدمات جانبی سپریدن نخواهد شد.
کوشش زیاد زیادی جهت امکان همگام سازی سایت با تکنولوژی روز صورت گرفته است. بدین چهره که سایت شما دائم به طور مرتب از لحاظ فناوری بروزرسانی میگردد. فلذا کارفرما شاهد رشد صعودی تارنما خود خواهد بود چراکه در صورتی که مجبور به طراحی دوباره سایت شوید بالاجبار با افت رتبه چشمگیری حتی با رعایت کلیه نکات انتقال و ... خواهید بود.
با پروا به بیچارگی زیاد بازار به طراحی سایت ، شرکت های طراحی تارنما زیادی مشغول به پیشه هستند . اکثر کارفرمایان برای برگزیدن کمپانی پسندیده با مشکلاتی مواجه هستند . مواردی که لازم است قبل از انتخاب کمپانی طراحی سایت به آنها توجه کنید:
نحوه اتمام کار:
شرکت هایی را انتخاب کنید که خویش اقدام به کد نویسی سایت و تولید آن بدون به کارگیری افزار ها میکنند. چراکه استفاده از ابزارهای حاضر فرآوری تارنما به انگیزه عدم چیرگی قرار پیشه به هسته دست موزه و همچنین عدم انعطاف کافی ابزار که از خواص اصلی افزار است، منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات و در نهایت توقف توسعه سایت میگردد.
در حال حاضر تیم از پسینیان نسخه معماری mvc در c# asp.net و موتور نمایش razor که از جانب کمپانی مایکروسافت که از قوی ترین ها در مقوله انواع علوم رایانه ای است، استفــاده میکند. با توجــه به اینـکه visual basic asp.net توسط شـرکت های بسیار مقداری استفــاده میشود و وانگهی در نسـخه .net 6 نیز حذف شده است در اینجا باره رسیدگی قرار نمی گیرد.
روند طراحی سایت :
یکی از بزرگترین مشکلاتی که در روند مراحل طراحی تارنما پیش می آید، عدم اطلاعات کافی کارفرما و نداشتن تعریف دقیق از پروژه است. این دشوار باعث تفریق سرعت سپریدن پروژه و تفریق نسبی کیفیت انجام پیشه میشود . برای مطالعه کامل مراحل طراحی سایت اینجا کلیک کنید.
بررسی و سنجش مثال کارها :
با توجه به بررسی و مقایسه نمونه کارهای طراحی سایت از لحاظ گرافیکی و همچنین نحوه عملکرد آن ها، سایتی که پیمان است توسط کمپانی طراحی سایت برای شما پیاده سازی شود، نمی تواند خیلی قدرتمندتر یا ضعیف تر از پروژه های پیشین آن شرکت باشد. پس با بررسی مثال کارهای پیشین میتوانید کیفیت انجام شغل آن کمپانی را از لحاظ گرافیکی و برنامه نویسی بسنجید. از سوی دیگر با سنجش مثال کارهای شرکت ها با هم به قدرت و ضعف هر کمپانی پی میبرید . لازم به ذکر است در اثناء بررسی مثال کارها به کپی رایت شرکت طراحی سایت که عمدتاً در سرنوشت ذیل سایت درج میشود دقت کنید.
در مورد خدمات پشتیبانی کمپانی طراحی سایت تحقیق کنید:
پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین عامل هایی است که باید در گزینش کمپانی طراحی سایت باره توجه پیمان گیرد. اگر در فضای اینترنت گشت و گذار میکنید حتما سایت هایی را دیده اید که ساختارشان ناقص است و اطلاعات و قسمت های سایت به صورت نامرتب ساحل هم قرار گرفته است. مشکل شمار زیادی از این تارنما ها عدم هستی پشتیبانی پسندیده است و عمدتاً بعد از تحویل سایت خدمات جانبی و حمایت از شرکت یا فرد طراح سایت گرفتن نکرده اند.
تحویل وب سایت فرجام پیشه نیست، بلکه نخست تعهدات کمپانی طراحی تارنما است. شاید اصلی ترین مشکل در اجرای پروژه های یک سازمان یا شرکت نبود پشتیبانی پسندیده چه از نظر نرم افزاری و چه از نظر مشکل افزاری و حتی از لحاط سئو سایت باشد. این طور است که بسیاری از ایده های ناب شرکت ها در فضای وب هیچ گاه آنگونه که باید اجرایی نمی شوند.
طراحی سایت فروشگاهی
هیچ وب سایتی بدون خدمات پشتیبانی کامل نیست و مسلماً اگر تولید و طراحی سایت مهم باشد پشتیبانی از آن و ارائه خدمات حمایت به مشتریان موضوعی حیاتی میباشد. به راستی با بهره گیری از خدمات پشتیبانی، مشتریان به راحتی قادر خواهند بود دشواری ها خویش را با تیم در وسط بگذارند و ارشاد های لازم را دریافت نمایند.
حال پیش از عقد پیمان نامه از چه رهسپار باید به این جستار پی ببریم که شرکت طراحی سایت مورد نظر، خدمات حمایت را به چهره دلخواه و مناسب ارائه میدهد؟
مطمئن ترین و آسان ترین راه گفتگو کردن با مشتری های قبلی کمپانی طراحی سایت است. چون روندی که قرار است برای شما طی شود قبلاً برای آنها سپریدن شده و نتیجه کار را هم در مراحل طراحی سایت اختصاصی هم در گونه انجام خدمات حمایت لمس کرده اند.
همچنین برای مشاهده مثال کارهای طراحی سایت حاضر به سایت sitedesign.ws مراجعه نمایید.
رعایت کردن اصول سئو

شرکت هایی که اعتبار زیادی دارند و به خوبی می توانند طراحی سایت را اتمام دهند، اصول سئو را به طور کامل در طراحی های خود رعایت می کنند، بر همین پای بست، شما برای اینکه بهترین کمپانی طراحی سایتمعتبررا پیدا کنید باید به این باره هم دقت بسیاری داشته باشید. زمانی که اصول و قوانین سئو در سایت شما به خوبی و به حقیقت رعایت شده باشد، در جستجوی موتور گوگل به عنوان نخستین نتیه سرچ مفتوح می شود و کاربران در آغاز می توانند با آن سایت ها آشنا شوند. بر همین اساس اگر برای شما این فرمایش اهمیت زیاد زیادی دارد، در مورد اصول و خدمات سئو با شرکت باره عقیده خویش گفتگو کنید لغایت از رعایت کردن آن اطمینان کافی را به دست آورید. برای اینکه شما با اصول سئو در سایت ها آشنا شوید باید اطلاعات خود را در مورد سئو و اتمام آن در گوشی ها اغلب کنید.
هزینه طراحی

بعد از اینکه شرکت طراحی سایت معتبرخود را بر بنیاد معیارهایی که ذکر نمودیم گزینش کردید و با ویژگی های آن آشنایی کاملی به دست آوردید، باید در مورد خرج واصله آن کمپانی هم اطلاعات اکثریت به دست آورید. در برخی از موارد امکان دارد شما دو کمپانی با خاصیت های و معیارهای یکسانی را پیدا کنید که خرج خدمات آنها کمتر می باشد، در این صورت می توانید آن شرکتی را که خرج کمتری دریافت می کند را انتخاب کنید و سفارش های خویش را به آن شرکت تحویل دهید.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: